torsdag 25. juni 2009

To blog or not to blog..?!

Jeg er en utrolig dårlig blogger. Såpass dårlig at jeg blir å slutte med den nå egentlig.
Har lest endel andre blogger i det siste, sånne bra blogger som folk faktisk legger tid i. Og dermed har jeg innsett at jeg ikke er noen blogger selv...

Så, dette blir nok mitt siste innlegg her. Om ingen protesterer på det ;-) (hvem nå enn det skulle være, ingen leser jo denne :-P)

Men, jeg vil ikke slette bloggen, bare fordi jeg har minner her, som selvfølgelig betyr mer for meg enn de gjør for noen andre (igjen, hvem skulle det være?) hehe...

Så, med dette sier jeg takk og farvel til alle bloggleserne mine (alle, ha ha ha!!) Og ønsker meg en finfin sommer! (ja, for hvem ellers skal jeg ønske det når ingen leser her...)



Akkurat sånn her føler jeg det, når våren går over til sommer. Jeg liker sommeren, ikke misforstå, men jeg tror jeg elsker våren!

Og sånn føler jeg det inni meg!

1 kommentar:

Mari =) sa...

Om jeg nå protesterer da? Får det noe å si? :P